☰ Μενού
ΠΛΑΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
ΑΘΗΝΑ TOP 10 Σταθμοί
TOP 10
Ραδιοφωνική Διαφήμιση στους Top 10 Σταθμούς της Αθήνας – Στοχευμένα ανά Φύλο & Ηλικία
DOWNLOAD PDF
  1. Athens top 10 YOUNGS
  2. Athens top 10 WOΜΕΝ
  3. Athens top 10 ΜΕΝ
  4. Athens NEWS FULL
  5. Athens Alternative mix
  6. Athens top 10
  7. Athens top Mommies & kids
ΕΙΔH
ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ
80s
lounge Jazz
Αθλητικά
Διάφορα Ελληνικά
Διεθνής Μουσική
Ελληνικά - Ξένα Hits
Ελληνική Mainstream
Εναλλακτικοί
Ενημερωτικά
Έντεχνα
Θρησκευτική
Κλαρίνα
Κλασική
Κρατικά
Κρητικά
Λαϊκά
Ξένη Mainstream
Ξενόγλωσσα
Παιδικά
Παραδοσιακά
Ποντιακά
Ροκ
|
|
|
|
|
|
|
|
|

Πώς μετράμε την επιτυχία μιας ραδιοφωνικής καμπάνιας


Μοιράσου το άρθρο παρακάτω:

⬅ Επιστροφή στα άρθρα

Πώς μετράμε την επιτυχία μιας ραδιοφωνικής καμπάνιας

Δημοσιεύτηκε: Τρίτη 08/04/2025

Η ραδιοφωνική διαφήμιση είναι ισχυρή, αλλά χωρίς σωστή αξιολόγηση, κινδυνεύει να θεωρηθεί "θολή" επένδυση. Στην Radiohype, αντιμετωπίζουμε τη μέτρηση αποτελεσματικότητας με συστηματικό και πρακτικό τρόπο, ώστε κάθε καμπάνια να έχει ξεκάθαρη απόδοση.

1. Ορισμός στόχων από την αρχή

Πριν ξεκινήσεις οποιαδήποτε καμπάνια, πρέπει να έχεις απαντήσει σε ερωτήσεις όπως:

  • Τι θέλεις να πετύχεις; (Αναγνωρισιμότητα, πωλήσεις, επισκέψεις;)
  • Πώς θα αναγνωρίσεις αν αυτό συμβαίνει;

Ένας ξεκάθαρος στόχος σου επιτρέπει να ορίσεις και το κατάλληλο KPI (Key Performance Indicator).

2. Promo codes & μοναδικές προσφορές

Ένας από τους πιο πρακτικούς τρόπους για να δεις την άμεση ανταπόκριση είναι να ενσωματώσεις ένα μοναδικό promo code ή μια προσφορά που θα αναφέρεται μόνο στο ραδιοφωνικό σου σποτ. Παράδειγμα: «Αν πεις "RADIO10", έχεις -10% έκπτωση». Αυτός ο κωδικός σού δείχνει ακριβώς πόσοι άκουσαν και αντέδρασαν.

3. Μέτρηση τηλεφωνικών κλήσεων & επισκέψεων

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις διαφορετικό αριθμό τηλεφώνου για την καμπάνια ή να μετρήσεις την αύξηση των εισερχόμενων κλήσεων τις ώρες μετά τη μετάδοση των σποτ.

4. Επισκεψιμότητα στο site

Χρησιμοποίησε εργαλεία όπως το Google Analytics για να δεις αν υπάρχει αύξηση των επισκέψεων στην ιστοσελίδα σου. Παρακολούθησε κυρίως:

  • Απότομες αυξήσεις τις ώρες μετάδοσης
  • Ποσοστά νέων επισκεπτών
  • Σελίδες που επισκέφθηκαν

5. Report Μεταδόσεων

Η Radiohype σού παρέχει αναλυτική αναφορά με:

  • Ημερομηνίες και ώρες μετάδοσης
  • Σταθμούς που μετέδωσαν τα σποτ
  • Συνολικό αριθμό μεταδόσεων

Έτσι ξέρεις ακριβώς τι "αγόρασες".

6. Έμμεση αξιολόγηση (Brand recall)

Μέσα από σύντομες ερωτήσεις σε πελάτες ή followers (π.χ. "Πού μας ακούσατε;") μπορείς να μετρήσεις την αναγνωρισιμότητα που χτίζει η ραδιοφωνική σου παρουσία.

Συμπέρασμα

Η επιτυχία δεν είναι μόνο θέμα αισθήσεων — είναι θέμα δεδομένων. Με τα σωστά εργαλεία και υποστήριξη, μπορείς να μετατρέψεις κάθε ραδιοφωνική καμπάνια σε μετρήσιμη επένδυση με απόδοση. Η Radiohype είναι εδώ για να σου δείξει πώς.

☰ Μενού