



Δημοσιεύτηκε: Τρίτη 08/04/2025
Η ραδιοφωνική διαφήμιση είναι ισχυρή, αλλά χωρίς σωστή αξιολόγηση, κινδυνεύει να θεωρηθεί "θολή" επένδυση. Στην Radiohype, αντιμετωπίζουμε τη μέτρηση αποτελεσματικότητας με συστηματικό και πρακτικό τρόπο, ώστε κάθε καμπάνια να έχει ξεκάθαρη απόδοση.
Πριν ξεκινήσεις οποιαδήποτε καμπάνια, πρέπει να έχεις απαντήσει σε ερωτήσεις όπως:
Ένας ξεκάθαρος στόχος σου επιτρέπει να ορίσεις και το κατάλληλο KPI (Key Performance Indicator).
Ένας από τους πιο πρακτικούς τρόπους για να δεις την άμεση ανταπόκριση είναι να ενσωματώσεις ένα μοναδικό promo code ή μια προσφορά που θα αναφέρεται μόνο στο ραδιοφωνικό σου σποτ. Παράδειγμα: «Αν πεις "RADIO10", έχεις -10% έκπτωση». Αυτός ο κωδικός σού δείχνει ακριβώς πόσοι άκουσαν και αντέδρασαν.
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις διαφορετικό αριθμό τηλεφώνου για την καμπάνια ή να μετρήσεις την αύξηση των εισερχόμενων κλήσεων τις ώρες μετά τη μετάδοση των σποτ.
Χρησιμοποίησε εργαλεία όπως το Google Analytics για να δεις αν υπάρχει αύξηση των επισκέψεων στην ιστοσελίδα σου. Παρακολούθησε κυρίως:
Η Radiohype σού παρέχει αναλυτική αναφορά με:
Έτσι ξέρεις ακριβώς τι "αγόρασες".
Μέσα από σύντομες ερωτήσεις σε πελάτες ή followers (π.χ. "Πού μας ακούσατε;") μπορείς να μετρήσεις την αναγνωρισιμότητα που χτίζει η ραδιοφωνική σου παρουσία.
Η επιτυχία δεν είναι μόνο θέμα αισθήσεων — είναι θέμα δεδομένων. Με τα σωστά εργαλεία και υποστήριξη, μπορείς να μετατρέψεις κάθε ραδιοφωνική καμπάνια σε μετρήσιμη επένδυση με απόδοση. Η Radiohype είναι εδώ για να σου δείξει πώς.